February 8, 2010

Genius.At.Work.From.My.Eyes (Shah Indrawani)

Ok! here i think some of the pictures which really menarik perhatian I. So cantik dan very treasure 'able :) Why? First, because gambar diambil from our very own Kampung Ayer (yang telah menjadi pusat kebanggan rakyat Brunei sejak bekurun lama nya. Secondly, because dalam gambat ani ada warna-warna yang I suka. ("Tone" as the professional called it) Gambar-gambar tersebut diambil from my very own "so-called anak buah" hahahahha....because ia gelar I aunty (I know im not that old but I like the titl LOL) anyway, gambar-gambar ani adalah hak milik Shah Indrawani (the Silent Shooter) !!

My first runner up, cewah! Kira aku jadi juri lah jua ah membagi title aah gambar ani LO! I like this picture pasal aku ke'handsome'an driver perahu atu..ceeah! kira aku cheeky lah jua disini ani ah..nyeh nyeh!

...and this is the WINNER!! for a million of times I liat gambar ani pun inda I keburingan...why? I suka bila photographer play with color in their picture and here is the good example of good color! :D Nyh, macam bunyi professional judge jua lah aku atu ah..hahah! sajer jer! jangan jeles :p

0 comments: