February 14, 2010

Application paling ku suka di Facebook

Seriously, I love this apps...Bukan ku percaya yang psychic-psychic cani..but I love how this Anita the Psychic lady selalu ngam wah ckp nya haha...mcm weird and syuk jua tu main...siapa nda suka kana tilik nasib and to know ur future ah..but then this is only a game..tidak dibenarkan mempercayai seratus peratus kerana ianya err..apa ah..what they call it? talul is it? hmmm..not sure...if u understand then u get what i meant! :P So the appc, mula macam ani...

then tani click "Yes, I want to know my future" then keluar tia ramalannya...


Soon, im going to buat photoshoot tempat hutan terbakar...and for me its like an adventure..sekali ramalannya ngam ani wah! hahahhaa...panat lah ku jua tiap-tiap hari main apps ani...syuk! :D

0 comments: